عمل جراحی بینی

عمل جراحی بینی

عمل جراحی بینی ، به منظور اصلاح ایرادات بینی در حین حفظ عملکرد طبیعی بینی و تناسب آن با سایراجزای صورت و با هدف زیبایی بخشی به چهره صورت می پذیرد.

جراحی بینی رضایت بخش در صورت انتخاب بهترین جراح بینی محقق خواهد شد.

به منظور انتخاب بهترین جراح بینی دراصفهان ، سایت های مخصوص جراحان زیبایی بینی را مورد بررسی قرار داده و در زمینه میزان مهارت و تجارب جراحان زیبایی بینی اصفهان ، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

عمل جراحی بینی

 

انواع بینی

بینی بر اساس نوع بافت ، غضروف و پوست به دو دسته بینی های استخوانی و بینی های گوشتی تقسیم می شود. یکی از عوامل موثر در نتیجه جراحی بینی ، علاوه بر تخصص و تبحر جراح بینی نوع پوست بینی می باشد. چنانچه پوست بینی صاف و نازک باشد قاعدتا نتیجه بهتری از عمل جراحي بيني حاصل خواهد شد .

  • بینی استخوانی :

این بینی ها دارای پوستی نازک، استخوان و غضروفی مستحکم می باشند. در قسمت پل

این نوع بینی ها حالت برآمدگی مشاهده می شود و اصطلاحا قوزدار هستند.

  • بینی گوشتی :

این بینی ها دارای پوستی ضخیم با نوک پهن و اسکلتی ضعیف می باشند. در این نوع بینی ها غدد چربی سطح پوست در حالت فعال می باشند.

عمل جراحي بيني می تواند به دو منظور زیبایی و درمانی انجام پذیرد.

جراحی زیبایی بینی :

جراحی زیبایی بینی جهت اصلاح اشکالاتی از قبیل بزرگ بودن بینی ، بزرگ بودن سوراخ های بینی ، قوز دار بودن بینی و غیره  صورت می پذیرد.

جراحی درمانی بینی :

جراحی درمانی بینی جهت رفع مشکلات تنفسی ، انحراف بینی و پولیپ بینی انجام می گردد.

نتیجه عمل جراحی بینی

اغلب بیماران پس از انجام جراحی بینی قبل از فروکش نمودن تورم بینی به پزشک مراجعه نموده و از نتیجه ابراز نارضایتی می نمایند. باید توجه داشت به منظور اظهار نظر نهایی در رابطه با نتیجه نهایی عمل جراحي بيني حداقل باید یک سال صبر کرد تا اصطلاحا بینی جا بیفتد.

بهترین جراح بینی

در صورتی که جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی که از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد انجام گیرد نتیجه ای رضایت بخش به دنبال خواهد داشت. به متقاضیان جراحی بینی که ساکن استان اصفهان هستند دکتر پورصیرفی به عنوان بهترین جراح بینی اصفهان معرف و پیشنهاد می گردد.

هزینه عمل جراحی بینی

با توجه به دستمزد جراح بینی ، دستمزد متخصص بیهوشی ، هزینه داروها و غیره هزینه عمل جراحي بيني تعیین می شود.

دکتر علیرضا پورصیرفی  ، بهترین جراح بینی در شهر اصفهان هستند که با مهارت بالا  و تجربه فراوان در زیمنه جراحی بینی فعالیت دارند. 

حضور ایشان در سمینار ها و کنگره های جراحی پلاستیک بینی در خارج و داخل کشور نشان دهنده تبحر بالای ایشان در زمینه جراحی بینی به شمار می رود. همچنین ایشان با 18 سال سابقه جراحی بینی و انجام 7 هزار عمل بینی موفق  ؛ به یکی از بهترین جراحان بینی در سطح کشور شناخته می شوند. 

جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: