جراحی بینی باز

جراحی بینی باز

جراحی بینی باز یکی از تکنیک های جراحی بینی به منظور دسترسی به بافت زیرین پوست بینی و ساختمان کلی بینی برای اعمال تغییرات می باشد.

به منظور دسترسی به غضروف و بافت های داخل بینی دو روش جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته وجود دارد.

روش های جراحی بینی

جراحی بینی باز

جراحی بینی به روش باز تکنیکی است که برش روی کلوملا ایجاد می گردد و پوست از ساختمان کلی بینی برای اعمال تغییرات جدا می گردد.

در روش جراحی بینی باز پوست کامل از بافت زیرین خود جداشده و از این طریق جراح بینی به ساختار و آناتومی بینی اشراف و تسلط کامل خواهد داشت.

جراح زیبایی بینی در این روش تمام اجزای بینی را مشاهده کرده و قدرت مانور بیشتری را روی ایرادات و ساختار بینی خواهد داشت.

جراحی بینی به روش باز اولویت اکثر جراحان بینی می باشد و به طور کلی جراح بینی روشی را برای عمل بینی انتخاب می نمایند که با تسلط کامل جراحی بینی را انجام دهند و امکان خطا را به حداقل برسانند.

قابل ذکر است که در جراحی بینی به روش باز وسعت آزاد سازی پوست زیاد است در نتیجه کبودی و تورم مخصوصا در قسمت نوک بینی بیشتر است و برای بهبود به زمان طولانی تری احتیاج دارد، تورم در همه افراد یکسان نمی باشد و بعد از مدتی از بین خواهد رفت.

دلیل اینکه جراحان زیبایی این روش را انتخاب می کنند این است که با کنترل بالایی قادر به اعمال تغییرات روی ساختمان بینی خواهند بود.

جراحی بینی باز

جراحی بینی بسته

جراحی بینی به روش بسته متدی است که به منظور رفع ایراد و اصلاح بینی برش هایی در داخل بینی ایجاد می گردد و پوست توسط ابزار مخصوص از ساختمان بینی جدا می شود.

هیچگونه برشی در این روش خارج بینی ایجاد نمی شود.

جراحی بینی بسته مناسب افرادی است که دارای ایراد زیادی روی بینی به خصوص نوک بینی خود نیستند و انتظار تغییرات چشمگیری بر روی بینی خود ندارند.

جراحی بینی بسته امروزه کاربرد چندانی ندارد و اولویت دوم اغلب جراحان بینی می باشد به این خاطر که دسترسی جراح بینی به ساختمان کلی بینی به خصوص نوک بینی محدود می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: