جراحی بینی زنان

جراحی بینی زنان

به طور کلی جراحی بینی امروزه طرفداران زیادی به خود به خصوص بانوان اختصاص داده است. جراحی بینی زنان از رایج ترین جراحي زيبايي بيني است.

چون بینی در مرکز صورت قرار دارد ایراد و نقصی در ظاهر آن زیبایی اجزای دیگر صورت را تحت شعاع قرار خواهد داد، در نتیجه جراحی بینی روی چهره فرد تاثیر بسزایی ایجاد خواهد نمود.

عمل بینی با هدف بهبود ظاهر کلی صورت ، حفظ عملکرد تنفسی و در عین حال ایجاد و حفظ تناسب با دیگر اجزای صورت انجام می شود.

افراد متقاضی جراحی بینی زنان می توانند برای مشاهده نمونه کارهای دکتر پور صیرفی جزو بهترین جراح بینی در اصفهان را با مراجعه به گالری تصاویر سایت و صفحه اینستاگرام ایشان مشاهده نمایند.

جراحی بینی زنان

جراحی بینی زنان چگونه انجام می شود ؟

جراحی بینی زنان و جراحی بینی در مردان با توجه به نوع و ساختار بینی افراد متفاوت انجام می شود.

باید توجه داشت که داشتن بینی کوچک تر و دارای قوس بیشتر دلیل بر زیبایی نیست، بلکه بینی باید متناسب با چهره باشد تا زیبا به نظر برسد.

جراحی بینی زنان به دلیل ویژگی های ذاتی صورتشان، داشتن بینی ظریف تر موجب زیبایی چهره آن ها خواهد شد و بانوان تمایل به داشتن بینی ظریف با نوک سربالا دارند.

قاعدتا جراح بینی با تجربه در مورد جراحی بینی زنان و مردان یک نسخه و عملکرد را انجام نخواهد داد و تفاوت های بین این دو گروه متقاضی انجام جراحی بینی را از نظر زیبایی شناسی در نظر خواهد داشت.

تفاوت جراحی بینی زنان و مردان چیست ؟

  • انتظاری که زنان از جراحی زیبایی بینی دارند با بینی که آقایان مطلوب می پندارند، متفاوت است در جراحی بینی مردان باید جذابیت چهره حفظ شود.
  • برجسته بودن پل بینی بلندتر و عرض بینی پهن تر در مردان از تفاوت های اساسی جراحی بینی بین زنان و مردان است.
  • در جراحی بینی مردان تغییرات زیادی روی بینی ایجاد نخواهد شد فقط ایرادات ظاهری بینی برطرف خواهد شد و بینی به صورت طبیعی جراحی خواهد شد.
  • بین جراحی زیبایی بینی بین زنان و مردان دیدگاه های مختلفی وجود دارد که بینی ایده آل باشد.
  • برای آقایان ، بینی طبیعی برجسته و مستحکم به نحوی که جذابیت چهره مردانه آنها حفظ شود، ایده آل می باشد، در حالی که در بانوان داشتن بینی ظریف و تا حدی کوچک ایده آل می باشد.

دکتر علیرضا پورصیرفی

بورد تخصصی جراحی گوش ، گلو و بینی

جراحی زیبایی بینیجراحی پلکجراحی گوش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: