بهترین جراح بینی

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی ، امروز از شایع ترین فعالیت های زیبایی محسوب می گردد که به مرور زمان به طرافداران آن اضافه خواهد شد. اما برای دریافت نتیجه ایده آل از جراحی بینی نیازمند انتخاب بهترین جراح بینی اصفهان هستیم. اگر شما نیز در انتخاب جراح بینی به مشکل برخوردید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین جراح بینی

عمل بینی ، علاوه بر حفظ عملکرد تنفسی بینی جهت بر طرف کردن ایرادات ظاهری و ایجاد تناسب میان بینی با سایر اجزای صورت انجام خواهد شد.

ممکن است سوالاتی چون بهترین جراح بینی کیست ؟ یا بهترین راینولوژیست را چگونه انتخاب کنیم ؛ برای افراد متقاضی انجام جراحی بینی پیش بیاید. شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های دکتر علیرضا پور صیرفی ، جراح بینی اصفهان ، به آرشیو گالری تصاویر موجود در سایت و یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

بهترین جراح بینی را چگونه انتخاب کنیم ؟

  1. قبل از انتخاب پزشک مورد نظر خود با خواندن مقالاتی در این باره اطلاعاتی را بدست آورید تا بتوانید با دید باز تری بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید.
  2. توجه داشته باشید که جراحی بینی جزو عمل های اورژانسی و واجب نمی باشد و شما زمان کافی برای انتخاب پزشک دارید. بنابراین پس از تحقیق و بررسی کافی دکتر متخصص و با تجربه را انتخاب نمایید.
  3. از اطرافیان خود بپرسید و یا با مراجعه به سایت پزشک ، سوابق و میزان تحصیلات وی را مورد بررسی قرار دهید.
  4. پس از مراجعه حضوری به مطب میزان رضایت بیمارانی که برای چکاپ بعد از جراحی به مطب مراجعه نمودند را بررسی کنید.
  5. در جلسه مشاوره با جراح مورد نظر توقعات خود را از انجام جراحی زیبایی بینی بیان کنید.
  6. در نهایت پس از در نظر گرفتن معیار های خود و مقایسه جراحان مختلف ، با اطمینان جراح زیبایی بینی را انتخاب نمایید.

بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد ؟

  • بهترین جراح بینی ، سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار می دهد.
  • جراحی بینی خوب باید قادر به انجام انواع جراحی های بینی باشد و سوابق مورد رضایتی داشته باشد.
  • راینولوژیست با تجربه باید با توجه به نوع بینی هر فرد ، دیدگاه کلی از نتیجه جراحی را در اختیار فرد بگذارد تا شخص متقاضی بتواند به راحتی تصمیم بگیرد.
  • پزشک خوب باید علاوه بر داشتن تخصص در علم پزشکی ، از علم زیبایی شناسی نیز آگاه باشد. همچنین باید قادر به انجام انواع جراحی به روی مدل های مختلف بینی باشد.
  • جراحی بینی باید با صبر و حوصله به تمامی سوالات بیمار مراجعه کننده پاسخ دهد تا بیمار با اطمینان خاطر اقدام به جراحی نماید و همچنین با در نظر گرفتن انتظارات بیمار بهترین نوع جراحی را متناسب با نوع بینی و اجزای صورت فرد انتخاب نماید.
  • همچنین راینولوژیست باید بیمار را از اقدامات قبل و بعد از جراحی آگاه سازد.

عمل زیبایی بینی گوشتی و پهن توسط دکتر پورصیرفی بهترین جراح بینی اصفهان

تاثیر مهارت جراح بینی در جراحی زیبایی بینی

افراد به منظور ایجاد تناسب میان بینی با سایر اجزای صورت و همچنین فرم دهی و زیبا شدن بینی خود اقدام به جراحی زیبایی بینی می نمایند. زیبا شدن بینی و رسیدن به نتیجه ایده آل بستگی به انتخاب بهترین جراح بینی و میزان مهارت متخصص عمل بینی یا راینولوژیست دارد. گاهی ممکن است افراد بعد از انجام راینوپلاستی ، از نتیجه و فرم بینی خود راضی نباشد و یا با مشکلات تنفسی مواجه شود.

برای جلوگیری از به وجود آمدن عوارضی چون مشکلات تنفسی و یا ناراضی بودن از فرم نهایی بینی و غیره ، بیماران باید راینولوژیست با تجربه را انتخاب کنند که قادر به انجام انواع جراحی بینی باشد. بنابراین مهم ترین اصل در انجام جراحی زیبایی بینی ، انتخاب بهترین جراح بینی می باشد تا نتیجه مطلوبی از جراحی کسب نمایید. این در حالیست که رعایت اقدامات قبل و بعد از پزشک نیز در کسب نتیجه مطلوب تاثیر گذار است.

بهترین جراح بینی

سوالات متداول از بهترین جراح بینی در اصفهان

آیا بارداری با جراحی بینی تداخل دارد ؟ 

خانم هایی که تمایل به انجام جراحی دارند باید به این مسئله واقف باشند که در طول دوران بارداری به هیچ عنوان نباید جراحی بینی ، صورت پذیرد.

زیرا برای انجام این جراحی باید فرد تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد که این مسئله و استفاده از داروهای بیهوشی بر روی سلامت جنین ، آثار سوئی ایجاد خواهد نمود.

از این رو تمامی جراحان بینی ، پیش از جراحی بینی همراه با آزمایشات تجویزی لازم ، درخواست تست بارداری نیز می نمایند و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش ، به دلائلی که ذکر نمودیم از جراحی فرد صرف نظر خواهند کرد.

همچنین باید خاطر نشان نمود خانم هایی که اخیرا زایمان داشته اند و درصدد انجام جراحی بینی هستند نیز تا 6 ماه مجاز به انجام این جراحی نمی باشند و حداقل باید به مدت 6 ماه بعد از عمل زایمان ، نسبت به انجام جراحی بینی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که این دسته از بانوان باید تا 12 ساعت پس از عمل بینی ، از شیر دادن به نوزاد خود خودداری نمایند.

ناگفته نماند بانوانی که جراحی بینی انجام داده اند و پس از آن تصمیم به بارداری دارند ؛ باید حداقل 6 ماه از زمان انجام جراحی بینی شان گذشته باشد و پس از آن اقدام به بارداری کنند ، البته به طور کلی بهتر است این افراد برای بارداری پس از جراحی بینی تا یکسال صبر نمایند.

بهترین جراح بینی

آیا شیردهی بر نتیجه جراحی بینی تاثیر منفی می گذارد ؟

یکی از سوالات رایجی که خانم های شیرده در زمان مراجعه به پزشک بیان می دارند و ذهن آن ها را درگیر کرده است ، این است که آیا بیهوشی بر روی فرآیند شیردهی و همچنین نوزاد آن ها اثر منفی می گذارد یا خیر ؟

در پاسخ به این پرسش باید عنوان نماییم که به طور کلی تاثیرات مخرب داروهای بیهوشی تنها تا 12 ساعت در بدن باقی خواهد ماند.

پس از گذشت این بازه زمانی ، آثار منفی این داروها از بدن فرد زدوده و پاکسازی می گردد و هیچ گونه اثری از آن بر جای نمی ماند.

از این رو بانوان شیرده از 24 ساعت پس از عمل بینی ، مجاز به شیر دادن به نوزاد خود می باشند و پیش از آن تحت هیچ شرایطی نباید به نوزادشان شیر دهند ؛ چرا که در این صورت داروهای بیهوشی قطعا بر روی نوزاد اثر خواهند گذاشت و عوارض زیانباری نیز برای وی در پی خواهند داشت.

جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: