جراحی بینی گوشتی با لیزر

جراحی بینی گوشتی با لیزر

امروزه جراحی بینی گوشتی با لیزر در سایت های پزشکی مشاهده می شود که جنبه تبلیغاتی دارد و لیزر قادر به ایجاد تغییرات روی بافت و غضروف بینی نمی باشد.

افراد ترجیح می دهند که جراحی بینی بدون بیهوشی را انجام دهند قابل ذکر است که جراحی بینی با لیزر صحت علمی ندارد و علم آنقدر پیشرفت نداشته که بتوان جراحی بینی را بدون عمل بینی انجام داد.

کاربرد لیزر در جراحی بینی های گوشتی چیست ؟

افرادی که بینی های گوشتی با پوست بینی ضخیم و غدد چربی فعال در نوک بینی دارند ممکن است که این تصور را داشته باشند که لیزر قادر به ایجاد تغییراتی روی پوست بینی خواهد بود.

باید برای توجیه گفت که تنها کاربرد لیزر در جراحی زیبایی بینی این است که ایرادات ظاهری پوست بینی شامل جوش و آکنه و جای زخم و لک بینی سطحی را برطرف خواهد کرد و هیچگونه کاربرد دیگری در عمل جراحی بینی ندارد.

همه جراحان بینی عمل بینی با لیزر را روشی غیر علمی می دانند و آن را تایید نمی کنند به این علت که لیزر قادر به تراشیدن و جابه جایی استخوان بینی و غضروف بینی نخواهد بود.

جراحی بینی گوشتی با لیزر

جراحی بینی گوشتی

عمل بيني هاي گوشتي برای اینکه نتیجه موفقی در دراز مدت داشته باشند باید توسط بهترین جراح بینی گوشتی انجام شوند.

بهترین جراح بینی ایرادات بینی گوشتی را با حفظ عملکرد تنفسی بینی و حفظ کردن تناسب با دیگر اجزای صورت به نحوی برطرف می کند که هم عملکرد تنفسی دچار اختلال نشود هم نتیجه مطلوب واقع شود.

جراحی بینی های گوشتی به دلیل داشتن پوست ضخیمی ، بافت و غضروف ضعیفی که دارند جزو پیچیده ترین جراحی های بینی به شمار می روند.

عمل بینی گوشتی باید توسط جراح بینی خوب و باتجربه انجام گیرد تا نتایج مطلوب و مورد رضایت را ایجاد نماید.

امروزه جراحان بینی گوشتی برای اینکه جراحی بینی گوشتی موفقیت آمیز باشد جراح بینی بافت و غضروف ضعیف را با گرافت گذاری تقویت می نمایند تا بینی گوشتی نیز در بلند مدت هم نتیجه مطلوبی داشته باشد.

بعد از جراحی بینی تورم بینی های گوشتی به دلیل ضخامت پوست بالاییکه دارند، بیشتر است و به تدریج کاهش می یابد و نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی را باید بعد از یکسال که تورم بینی تا حد زیادی فروکش کرد، مشاهده نمود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: