تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی

تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی

نوع پوست ، بافت ، غضروف و شکل ظاهری بینی عامل تعیین کننده تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی می باشد. امروزه جراحی بینی علاوه بر برطرف کردن مشکلات تنفسی افراد ، به اصلاح ایرادات ظاهری و ایجاد تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت افراد نیز می پردازد.

برخی افراد دارای بینی های گوشتی و برخی دارای بینی های استخوانی یا ترکیبی از این دو هستند. در این مقاله شما را در شناخت انواع بینی ها یاری خواهیم کرد.

 

تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی

فاکتورهای مهم تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی

پوست

از مهم ترین فاکتور های تعیین کننده نوع بینی ، پوست بینی می باشد. بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم و بینی های استخوانی دارای پوستی نازک هستند.

ظاهر

اغلب بینی های استخوانی در ناحیه پل بینی دارای قوز و برآمدگی هستند، ولی بینی های گوشتی دارای نوک بینی پهن و افتاده ای می باشند.

بافت و غضروف

بافت و استخوان بینی استخوانی از استحکام بالایی برخوردار است، اما بینی های گوشتی ، دارای بافت و غضروف ضعیفی هستند.

اغلب جراحی زیبایی بینی با منظور برطرف کردن قوز و برآمدگی بینی انجام می شود.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های بینی گوشتی و بینی استخوانی دکتر علیرضا پور صیرفی ، به آرشیو گالری سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

از کجا بفهمیم بینی گوشتی داریم ؟

به طور کلی بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم هستند، اما برای تشخیص دقیق تر نوع بینی می توانید نوک بینی را با کمک دو انگشت خود فشار دهید، چنانچه ترشح مقداری چربی از نوک بینی خود را رویت کردید بینی شما گوشتی می باشد؛ چرا که غدد چربی فعال در بینی های گوشتی وجود دارد، اما در غیر این صورت بینی استخوانی می باشد.

برای انجام جراحی زیبایی بینی گوشتی به بهترین جراح بینی گوشتی مراجعه نمایید تا به کمک تقویت بافت و غضروف بینی ، بهترین نتیجه را با کمترین عوارض کسب کنید.

شاید شما هم تبلیغاتی درباره جراحی بینی گوشتی با لیزر را مشاهده کرده باشید، این درحالیست که عمل بینی بدون ایجاد برش قابل انجام نمی باشد.

هزینه جراحی بینی

هزینه جراحی بینی با توجه به میزان ایرادات و نوع بینی متفاوت می باشد و پس از انجام مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد.

جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: