جراحی بینی در آقایان

جراحی بینی در آقایان

جراحی بینی در آقایان به منظور رفع ایرادات ظاهری بینی انجام می شود و به صورتی انجام می شود که عملکرد تنفسی بینی و جذابیت چهره مردانه حفظ شود.

امروزه جراحی بینی در آقایان نیز رو به افزایش است چرا که بینی در مرکز چهره قرار دارد و تاثیر زیادی در چهره فرد دارد.

جراحی زیبایی بینی به منظور ایجاد بینی زیبا و متناسب با چهره فرد انجام می شود و فرم و قوس بینی بین آقایان و بانوان در عمل زیبایی بینی متفاوت خواهد بود.

برای داشتن بینی عمل شده مردانه طبیعی باید به جراح بینی با تجربه مراجعه نمایید چون جراح بینی با آگاهی داشتن از علم زیبایی شناسی بینی طبیعی مردانه را ایجاد می نماید.

آقایان برای داشتن مدل بینی عملی مردانه موفق می توانند مدل بینی های عمل شده مردانه توسط دکتر علیرضا پورصیرفی بهترین جراح بینی در اصفهان را با مراجعه به آرشیو گالری تصاویر سایت و صفحه اینستاگرام ایشان مشاهده نمایید.

جراحی بینی در آقایان

جراحی بینی در آقایان به چه صورت انجام می شود ؟

بهترین شکل بینی برای مردان بینی است که طبیعی جراحی شده باشد و جذابیت چهره فرد را از بین نبرد.

اگر جراحی بینی در آقایان  به منظور داشتن بینی کوچک انجام شود، پسندیده نیست و فرد بعد از مدتی پشیمان می شواد چرا که جذابیت چهره از بین خواهد رفت و در برخی از موارد ممکن است صدای فرد تغییر کند.

بینی باید به اندازه کوچک شود که با دیگر اجزای صورت هماهنگی داشته باشد و به صورت طبیعی باشد و در عین حال عملکرد تنفسی و جذابیت چهره مردانه فرد را حفظ نماید.

مهمترین چیزی که در جراحی بینی آقایان باید در نظر گرفته شود میزان قوس بینی است که باید طبیعی باشد و مدل فانتزی نداشته باشد.

از لحاظ ساختمان بینی بین بینی مردان و زنان تفاوت هایی هست. بینی آقایان دارای پوست ضخیم است و از لحاظ  سایز بزرگتر از بینی بانوان است و استخوان و غضروف محکم تری نسبت به بینی بانوان دارد.

قابل ذکر است که نتیجه و انجام جراحی بینی در مردان نسبت به بانوان متفاوت می باشد.

چنانچه آقایان انتظار ایجاد قوس بیشتری در بینی خود داشته باشند، جراح بینی با در نظر گرفتن تناسب اجزای چهره، شرایط جسمی و انتظارات فرد عمل بینی را به نحوی انجام می دهد که نتیجه مطلوبی را حاصل نماید.

با توجه به فاصله بینی و لب جراحی بینی در مردان و زنان متفاوت می باشد فاصله بین بینی و لب در زنان بیشتر از آقایان می باشد.

دکتر علیرضا پورصیرفی

بورد تخصصی جراحی گوش ، گلو و بینی

جراحی زیبایی بینیجراحی پلکجراحی گوش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: