دکتر جراح بینی در اصفهان

دکتر جراح بینی در اصفهان

دکتر جراح بینی در اصفهان : بینی برجسته ترین عضو صورت بوده و در معرض دید قرار دارد. بنابراین زیبایی صورت بسیار تحت تاثیر این موضوع قرار دارد. جراحی بینی با هدف زیباسازی بینی در عین حفظ عملکرد اصلی بینی ، اقدام به رفع ایرادات بینی می کند.

جراح بینی

در جراحی بینی ، برقراری تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت ، موجب جذابیت بیشتر صورت می شود. این مسئله  به مهارت و تبحر جراح بینی وابسته می باشد ، بنابراین انتخاب جراح بینی با تجربه و ماهر برای رسیدن به نتیجه جراحی بینی رضایت بخش مسئله ای بسیار مهم می باشد.

 

دکتر جراح بینی در اصفهان

 

ویژگی های جراح بینی

یک جراح بینی خوب ، سلامت بیمار را در اولویت کار خود قرار می دهد به طوری که طی عمل جراحی بینی در حین حفظ عملکرد اصلی بینی اقدام به اصلاح اشکالات بینی می نماید.

جراح بینی خوب ، باید جلسه مشاوره قبل از عمل بینی در رابطه با فرآیند جراحی بینی و مراقبت های پس از آن اطلاعات لازم را برای بیمار شرح دهد و به خواسته های او توجه می کند تا در جراحی بینی در صورت امکان آن ها را لحاظ نماید.

نحوه انتخاب جراح بینی

مراجعه به جراح بینی نزدیک به محل سکونت جهت سهولت در مراجعات بعدی به مطب

تحقیق از دوستان و آشنایانی که جراحی بینی انجام داده اند و همچنین جستجو در سایت های اینترنتی

پس از انتخاب جراح بینی مراجعه به مطب ایشان ، جهت انجام مشاوره قبل از عمل

افرادی که ساکن استان اصفهان و شهرهای اطراف آن هستند می توانند برای انتخاب دکتر جراح بینی در اصفهان ، به دکتر علیرضا پورصیرفی که دارای بورد تخصصی جراحی گوش ، گلو و بینی می باشند و سابقه درخشانی در زمینه جراحی بینی را در کارنامه کاری خود دارند ، مراجعه نمایند تا به نتایج رضایت بخشی از جراحی بینی دست یابند.

جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: